Thursday, September 23, 2010

Paintball Friendly Tour to JRP

26hb September 2010 bermulalah penjelajahan Gunsmith untuk Paintball Friendly Tour dimulakan dengan team Jahang River Paintball.. Walaupun berbagai dugaan melanda ketika perancangan  agenda ini tetapi kita akan usahakan agar semuanya berjalan lancar.. Kepada ahli Gunsmith yang tak dapat ikut, rugi wooo..

Harus di ingatkan disini tujuan utama kita adakan Paintball Friendly Tour ni adalah untuk mengeratkan silaturrahim di antara player-player paintball di sekitar
Pulau Pinang, Kedah dan Perak.. Bukan untuk cari gaduh atau nak tunjuk siapa kuat.. Bukan jugak sebab nak tunjuk siapa ramping paling laju.. Dalam masa yang sama kita dapat berkongsi-kongsi pengalaman dan pengetahuan tentang sukan paintball dalam aktiviti ini..

InsyaAllah..suatu hari nanti kita juga akan membesarkan lagi penjelajahan sehingga ke wilayah selatan plak.. Kepada sahabat-sahabat diluar sana, harap dapat menyambut kehadiran kami dengan hati yang terbuka.. Tak cukup pellet 1 pack sekotak korang sediakan.. Hahaha..

7 comments:

  1. Aku memang tak sabo le nk friendly tour ni..bukan saje kita dapat cari pengalaman tapi dapat jumpa ramai kawan2 yang sehati sejiwa berjuang dalam sukan paintball ni...Ape2 pun aku harap team2 yang lain dapat terima kehadiran team kami yg baru x sampai setahun jagung lagipun untuk menjayakan friendly tour ni..Kami bukan nak kata kami ni team kuat tapi untuk meramaikan lagi kawan2 & sambil tu dapat menarik peminat2 Paintball ke bidang yang lebih mendalam..X lupa jugak kawan2 Gunsmith yang ramai bersetuju untuk menjayakan Friendly Tour ni & jugak our Kapten iaitu Pakdin a.k.a Kapitan & Elmo banyak menjayakan Friendly Tour ni walaupun banyak halangan yang kami tempuhi seperti sedara Elmo bagitahu tadi..Akhir kata dari saya Armevo..PALLET MENDEWASAKAN KITA..ini kata2 dari sedara Rizal VAT69..Gunsmith will come to you..be patient hahahaa...

    ReplyDelete
  2. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  3. adoi lar..esok game tapi hari problem marker x settle lagi..marker member yg problem mood aku nak main plak yg terganggu..bak kata Karpal Singh paha kiri dicubit paha kanan yg terasa..

    ReplyDelete
  4. salam...
    Xpela nk buat cmnr dh xde rezeki...wlupun aku bukan pemain profesional tapi alhmdllah aku terima dugaan ni dgn hti trbuka..amin...aku perlu fokus untuk game esok..sp8 aku terpaksa beraksi lain kali..c u tomorow at jahang...Gunsmith will come to you..

    ReplyDelete
  5. Yeah.... setuju.... bukan nak main paintball nak cari gaduh.... kita main seronok2.... cayalah GUNSMITH....

    ReplyDelete
  6. Yo brother Tajul sniper..Thx..

    ReplyDelete
  7. Yeah betol 2 sedara Tajul...Jahang River & Sprebel x Team memang best...

    ReplyDelete